3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. desember 2010 #1 Del Skrevet 21. desember 2010 Idag var jeg hos jordmor en tur ettersom jeg har vært litt småbekymret for lille i magen ettersom symptomene mangler, og jeg ikke har kjent livmora osv. Jeg blir litt sånn at jeg må få bekreftet at det er noe der, enten ved å høre hjertelyd eller se knerten der inne... Også blir det fryktelig lenge å vente til ordinær ul for å få vite sikkert;) Men idag har jeg altså fått se et lite glimt av knerten i magen, og både sett og hørt hjertelyden, og det var så uendelig godt å få bekreftet at alt er bra så langt:) I tillegg sendte hun forespørsel om ordinær ul på nytt ettersom det nå er 3 uker siden fastlegen min burde ha sendt den, men siden jeg ikke har fått noen time enda regnet hun med at det var glemt. Så nå håper jeg på et brev i romjula eller rett over nyttår med time til ordinær ul. Gleder meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142700678-da-har-jeg-f%C3%A5tt-en-st%C3%B8rre-ro-over-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå