Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 21. desember 2010 #1 Del Skrevet 21. desember 2010 Her er jenta mi 3,5 mnd og spiser fortsatt ca hver 3de time omtrent. Noen ganger sjeldnere, noen ganger oftere.. jeg prøver hvertfall likevel å drøye til ca tre timer selvom hun skal selvregulere.. Når kan jeg regne med at måltidene går seg litt mer inn i en slags rutine? frokost, lunsj, middag og småsnackser liksom.. Hun får mme, men vurderer grøt litt etterhvert .... kanskje om kveldene først.... Venninner med litt eldre babyer snakker om frokost og lunsj og har oversikt.. ikkenoe av det her... erfaringer anyone? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142700622-n%C3%A5r-blir-m%C3%A5ltidene-litt-regelmessig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feit no more Skrevet 21. desember 2010 #2 Del Skrevet 21. desember 2010 Gutten min på 4 mnd har vel hatt 5 faste måltider i døgnet fra han var 3 mnd sånn omtrent (kanskje litt før). Frokost, lunsj, middag, kveldsmat og nattflaske. Tidspunktene har variert en del, kommer litt an på når vi står opp om morgenen, men jo større han er blitt jo flinkere er han til å vente på maten, og på den måten kan det gå 4- 5 timer mellom hvert måltid. Når han var mindre krevde han mat når han våknet fra dubbene sine, og det var et sabla pes da det fort ble myyye flasking i løpet av en dag... Følte det ble mye stress med at han måtte sove lenge når han først sov for å unngå at det ble for mye melk. Nå har vi begynt med grøt til kveldsmat og er i ferd med å kutte ut nattmaten, så nå er det bare tre flasker å vaske på kvelden :-.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142700622-n%C3%A5r-blir-m%C3%A5ltidene-litt-regelmessig/#findComment-142701456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå