Gå til innhold

Er sure oppstøt og dilla på isbiter tegn på at ungen kommer til å få mye hår??

Anbefalte innlegg

Vel, overskriften sier vel det meste... Har hørt at det er en trend at de som har mye sure oppstøt og/eller dilla på isbiter får ungen med mye hår!!

Noen sammenheng her???

Fortsetter under...

Jeg hadde helt sinnsykt med halsbrann med 1. Men det var pga jeg hadde hypermesis da. Hehe Ungen kom ut med 3-4 cm langt svart hår.

Tror nok det er helt tilfeldig du. Men morsomt når disse kjerringrådene stemmer :)

hei:)

kan stemme på meg, min første gutt kom me masse hår.hadde masse halsbrann me han.

gutt nr 2, kom ut med ingen hår,å jeg hadde ikke halsbrann med han.

nå går jeg med nr 3 å har masse halsbrann så blir spennanes å se om ho har masse hår.:)

ja det er nok mye tilfeldig, som alt annet! men det er litt artig å sammenligne og se! Har selv sure oppstøt. så er spent på om junior har hår ;)

Hei

Jeg hadde ikke sureoppstøt med første, men hun kom med masse hår!

Med andre mann hadde jeg bare litt oppstøt, og han kom også med masse hår.

Nå går jeg med tredje mann og har ganske mye oppstøt... Spennende å se om denne ungen har hår...

Men jeg tror ikke på kjerringråd da, selv om jeg gjerne vil tro innimellom da, når det er noe som jeg skulle ønske at stemte..

Annonse

jeg har ikke hørt det med isbiter og sure oppstøt.. men har hørt det med halsbrann.. jeg har masse halsbrann! og på forrige ul så vi at gutten her har mye hår :P hehe.

Jeg hadde dilla på isbiter og slet med halsbrann i de to første svangerskapene mine.. Ingen av de hadde hår :D Regner med en hårløs unge denne gangen også!! hehehe :)

Hadde ikke de fysene eller plagene sist men fødte likevel et askeblondt lykketroll. Har ikke de plagene denne gangen heller er veldig spendt på om det blir lykketroll med masse hår denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...