Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Skal lage julelunsj og trenger litt tips til hva jeg skal servere.. Så langt har jeg skrevet ned følgende: sosisser julepølse eggerøre medisterkaker Så har jeg hjemmelaget brød Hva mer? (det er ingen av oss som er noe glad i sild, så det utgår)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 hva med ovnsbakt leverpostei sylte røkelaks opphakkede tomater og agurker røbetter sylteagurk bare noen tips hehe
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 og hva med sånn gulost som er "rund" i rødt papir (husker ikke helt hva den het) med fks rød paprika. og noe gode oster og kjeks kanskje kakao med krem, det elsker jo unger. å nå ble jeg sulten hehe
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Takk damer..jeg noterer ivrig her nå Gleder meg til jul ja!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 jeg hadde førjulslunsj i helga jeg og serverte følgende : Varmrett : karbonade, erter og løk ellers : tomatsild karrisild rømmesild sylte spekeskinke og fenalår og eggerøre kokte egg hjemmelaget eggesalat sylte og grovsennep reke aspik rakfisk,potet,rødløk, rødbetter og flatbrød røkelaks og røkeørret julepostei og sylteagurg oppskåret tomat og agurk kokt, røkt juleskinke, og selvfølgelig hjemmebakt brød så ble d kaffe, is, lefse, sjokoladepudding og karamellpudding til dessert.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Min julelunsj inneholder alltid: karbonader og stekt løk hjemmelaget potetsalat hjemmelaget rekesalat eggerøre diverse pålegg (fenalår, ribberull, juleskinke osv) rundstykker eller baguetter gjerne kald kalkunfilét salat
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 det var mye godt her ja..men tenker at vi spiser lunsj i 13-14 tida og da er det jo bare få timer til middagen! hehehe
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 jeg hadde førjulslunsj i helga jeg og serverte følgende : Varmrett : karbonade, erter og løk ellers : tomatsild karrisild rømmesild sylte spekeskinke og fenalår og eggerøre kokte egg hjemmelaget eggesalat sylte og grovsennep reke aspik rakfisk,potet,rødløk, rødbetter og flatbrød røkelaks og røkeørret julepostei og sylteagurg oppskåret tomat og agurk kokt, røkt juleskinke, og selvfølgelig hjemmebakt brød så ble d kaffe, is, lefse, sjokoladepudding og karamellpudding til dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå