Gå til innhold

MÅ en bake til jul?

Anbefalte innlegg

Jeg er virkelig ikke glad i å bake, ikke bryr jeg meg så veldig om småkaker heller. Får alltid en stor boks julekaker av mamma og av svigermor, så vi har småkaker i hus uansett da. Pleier å kjøpe ikea pepperkakedeig og lage pepperkaker med ungene, men de blir knapt spist etterpå.. men barna synes jo det er kjekt å være med da. De er også med og baker hos besteforeldrene.

Mamma maser HVER jul om jeg ikke snart skal begynner å bake. Det gir meg bare enda mindre lyst..

Jeg er ellers et "julemenneske", barna har pakkekalender, vi har ekte juletre, jeg elsker å pynte til jul, vi ser på julefilmer, har på julecd i bakgrunnen, drar ut og aker med barna, spiser mandariner og drikker julebrus, julegrøt osv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142700270-m%C3%A5-en-bake-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må absolutt ikke bake til jul..hvorfor ha masse ting i huset som ikke blir spist? Jeg baker heller ikke småkaker og masse kaker til jul...MEN jeg baker masse... dvs jeg baker rundstykker, kringler, hvetekaker, brød , horn og boller. Dette er ting som vi liker å ha i jula med masse godt pålegg til lange og gode frokoster... Det er sånne ting vi spiser...ikke småkaker som man bare bærer frem og tilbake.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...