unge2011*har født* Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 var til jordmor i dag og fikk bekreftet at junior ligger langt nede i bekkenet og er festet. Hun skulle egentlig kjenne etter modning også men ville drøye det til neste kontroll om 1 uke fordi hun var redd for å sette i gang noe nå (uke 38) Kjenner mye nedpress og det kjennes liksom ut som han prøve å skvise seg ut når han beveger seg... skikklig ekkelt og til tider vondt. Andre som har det sånn?? Er vel sikkert en del av modninga. Har sove dårlig i natt pga tak i korsryggen, kynnere og vondt i hoftene.. Lurer veldig på om jeg kommer til å komme før tiden eller om jeg må gå å kjenne på dette helt frem til terminen 13.januar.... Er det andre med erfaring eller som har det slik??
Oktobergutt2010:) Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Modningsrier ville jeg sagt, jeg hadde det nøyaktig likt de siste dagene før lillegull kom til verden. Det var helt for jævlig, og jeg gruvdes om jeg måtte gå slik i 3 uker til.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har fått samme beskjed som deg: Ungen ligger veldig langt ned i bekkenet og er festet. Kjenner mye nedpress når jeg står, og ved bevegelser hos den lille føles det ut som om ungen skal komme. MEN jeg har hatt denne følelsen nå i en måned uten at fødselen har startet:) Begynte å kjenne det sånn rundt uke 35, og har siden da tatt det veldig med ro. Anbefaler deg å ta det med ro, så vet du ihvertfall at du har gjort ditt:) Jeg fødte for tidlig sist, så er derfor jeg har vært ekstra forsiktig denne gangen. Håper du får vente med fødsel til januar, men uten alle plagene... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå