Gå til innhold

Tilbakemelding **spesielt til anonym**

Anbefalte innlegg

Jeg ble spådd flere ganger i forhold til fødsel av flere ulike her inne. de fleste bommet ganske kraftig! Trodde både lang og tung fødsel og mye nærmere termin og over termin.

Derimot er det en anonym person her inne som spår og hun traff blink altså!! Du trodde at fødselen skjedde en del før termin ca 25-26 sept (hadde termin 13 oktober), du fikk også opp en lynrask fødsel og trodde kanskje jeg ble satt i gang.

Vel.. jeg fødte 29 september, 2 uker før termin og det tok 1 time og 25 minutter fra første vonde/regelmessige rie til Emil var ute. Kjapp og grei! Var spontan fødsel og fødte hjemme med jordmor tilstede.

Så syntes du traff ganske bra da! :)

Lurer egentlig på om du ser flere barn på meg senere?? Har nå to gutter og føler meg ferdig for en stund. Ser du evt flere barn på meg, når og evt kjønn?? Født: 24.01.85

Tusen takk igjen!¨

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142700061-tilbakemelding-spesielt-til-anonym/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SEPTEMBER!! Her tror jeg det blir full klaff på første forsøk.. Har sagt september før og veit jeg, men var da usikker på om det ble graviditet eller fødsel i september, men nå får jeg en sterk følelse på fødsel.. Føler termin rundt 20 september og sterk jentefølelse altså...

Masse lykke til med prøverør!!!

Ser du noen flere barn på meg i fremtiden?? evt kjønn??

f: 24.01.85

yes da har jeg sanndrømt da ;) er saa glad du sier akkurat de ordene!!! det var nettop det jeg drømte selv :):):) takk takk

du.. tror du er fornøyd naa en liten stund fremover... ser et barn til, men ikke før om ca 5 aar... tror du blir gravid om en 4 aars tid, og føder en gutt rundt sommertid!!!

du føler liksom at du trenger god tid med den du har naa!!!

;)

yes da har jeg sanndrømt da ;) er saa glad du sier akkurat de ordene!!! det var nettop det jeg drømte selv :):):) takk takk

du.. tror du er fornøyd naa en liten stund fremover... ser et barn til, men ikke før om ca 5 aar... tror du blir gravid om en 4 aars tid, og føder en gutt rundt sommertid!!!

du føler liksom at du trenger god tid med den du har naa!!!

;)

Hehe.. ja nå har jeg fått to gutter på rappen så nå er jeg fornøyd for en god stund tror jeg.. Har selv følelsen at det kommer en gutt til og nytt svangerskap 2013/2014 :)

Ser du noe spennende i forholdet til meg og sambo?? Han er født:14.01.86

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...