Gjest Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Var på kontroll hos jordmor i dag og ble så glad for hadde ikke lagt på meg nooooe siden eg ble gravid Er 16+4 i dag og har alltid hatt et par gram ekstra på kroppen, og har vert ganske bekymret for vekten etter eg ble gravid, men ikke lagt på meg noe enda hvertfall..HURRA
Moonfreckle Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 hehehe...'et par gram ekstra'? Er det en litt pen måte å si det på, eller? Jeg var også fornøyd med å ha gått opp bare èn kilo. Blir ekstra spennede på neste kontroll i januar....
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jess, kan si det sånn ja hehe Er ikke slik at det er raskere å gå over enn rundt meg men har alltid lagt litt over normalen... Derfor veldig deilig å stå på stedet hvil for en gangs skyld hehe Men eg fortviler nok ikke, kiloene kommer nok tidsnok de tenker eg hehe
Moonfreckle Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har gåt topp rundt 20 kilo alle mine svangerskap, så jeg er ekstra på vakt denne gangen. De andre gangene har je vært i normalvekt da jeg ble gravid, men denne gangen har jeg fortsatt de 20 for mye fra siste svangerskap... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå