Gå til innhold

Kynnere eller maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige svangerskap hadde jeg ikke slike maserier, heller ikke vonde kynnere, før fødselen plutselig satte i gang med voldsomme rier nederst i ryggen...

Kjente altså ingenting på magen i det hele tatt gjennom hele fødselen, bare i ryggen.

I dag har jeg hatt masse kynnere, hele magen blir stram, og de er så vonde at det tar pusten fra meg. Hele magen blir liksom dyttet oppover mot ribbeina, og det gjør bare litt vondt i ryggen. Kommer ikke regelmessig, bare sånn når de vil :P

Er dette maserier eller kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er foresten 38+4 :)

Skrevet

Kan virke som modningsrier :-) Slike hadde jeg også like før jeg fikk lillegull. Det var slike tak i magen, lysken og ryggen. (Nå sies det jo at det somregel sitter der man har menssmerter) :-)

Skrevet

Det kjennes ikke ut som menssmerter, bare kjempe kjempe vondt øverst i magen! AU :(

Tar pusten fra meg altså, gjør kjempe vondt :(

Skrevet

Det trenger ikke kjennes ut som menssmerter, men de kan fort sette seg på samme plass man menssmerter ville gjort :-)

Skrevet

Okei!

Kom til å tenke på at menssmerter godt kunne vært nederst i ryggen, hehe. Helt glemt hvordan det er å ha mensen vettu :P

Skrevet

Hei. det er visst helt vanlig.. har hatt det helt som du beskriver det i nesten en mnd nå, litt værre nå for tiden da, er bare i uke 36+4 og JM forventer ningen fødsel her med det første ihvertfall:) MEN jeg har fått streng beskjed om å ta det mer med ro da;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...