Gå til innhold

Kjønn, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i dag vært på ultralyd og sett det mest fantastiske:)

Jeg er 14+0 og spurte JM om hun kunne se kjønn selv om det er tidlig.

Hun ville helst ikke si noe men hvis hun måtte så ville hun si 51% sjanse for jente. Hun mente hun kanskje så to kjønnslepper...

Noen med erfaringer? Jeg tar det jeg får:)

Alt var bra med barnet, 10 fingre og kjempe vakker:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142699811-kj%C3%B8nn-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. :)

Jeg er for tiden forelsket i ringtesten. ;)

Du tar en ring (feks gifteringen din) i et hårstrå (evnt sytråd) og holder den helt stille rett over magen. Der vil den ganske snart begynne å bevege seg.

Enten rett frem og tilbake, eller i sirkel.

Førstnevnte betyr at man venter en gutt, sirkelen sies å bety jente.

Jeg har tatt testen på alle mine graviditeter, 3 ganger har den vist gutt og jeg har født 3 gutter.

Nå viser den derimot jente. :)

Annonse

Jeg venter nr. 6 og hadde besøk av ei som "kan" litt mere enn andre og hun tok ringtesten på meg Sirkel betyr jente og fram og tilbake er gutt, og det visste rett på absolutt alle barna jeg hadde før og at dette mest sannsynlig er ei jente!

Vi spurte ikke om kjønn på UL men så ingen tut så mannen min er nokså sikker på at det kommer ei lillesøster! :-)

Spennende iallefall! :-)

Legen dro frem ul apparatet raskt når jeg var der 15uker på vei bare for å sjekke at hjertet slo og da spurte vi om kjønnet, han ville heller ikke si noe for sikkert, men mente det så mer ut som en gutt enn en jente.

Jeg har nå vært på ordinær ul og fått bekreftet at vi venter en gutt =D Det er det vi har trodd hele veien, i tillegg sa den kinesiske kalenderen gutt, og ringen gikk frem og tilbake ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...