Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Og kanskje på eggesalat også Gleder meg til deilig julefrokost:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Skal se om jeg husker den. En klase med druer En purreløk 1 pk med kremfløte 3 bananer Majones Pisk krem, del druene i to (kjøp stenfrie druer), hakk opp purreløk, eller du kan gjerne ha større biter hvis du foretrekker det, del banan i biter (bananen må du ta oppi kremen med en gang hvis ikke blir den brun), ha alt oppi kremen med en desj majones. Velt det inn
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg bruker denne: Skjære druer i biter og litt purreløk i små biter 1 beger lettrømme Beste jeg vet:))
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 mmm...nå fikk jeg lyst å lage eggesalaten min! kjempegod oppå saltpølse osv! kokt egg i biter purre i biter majones litt rømme salt pepper husker ikke om det er noe mer, men hvertfall god! elsker purre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå