Gå til innhold

19 uker og ordinær ultralyd igår - litt uvirkelig egentlig! :o)

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Trodde likssom aldri jeg skulle komme til denne milepælen i en graviditet etter 2 år med stadig nedturer og skuffelser. Men var på sykehuset igår og fikk se det som tilsynelatende er en fin og frisk baby med alt på plass. Synes oppstoppernesa så passe snodig ut, men det forandrer seg kanskje etterhvert?!

Babsen lå litt klønete til og ville verken vise frem hjertet ordentlig eller noe som helt hint på hva slags kjønn den har. Må tilbake 28/12, hun ville gjerne sjekke hjertet mer grundig, da finner vi vel mer ut da.

Mannen min er fortsatt nervøs for at noe skal skje og sier han ikke klarer forholde seg til det før etter fødsel. Ble vel litt skuffet da jeg håpet kikken sammen igår skulle gjøre det mer virkelig og gledelig for oss begge..... Ikke en lett tid for han heller, bidrar ikke til helt normalt samliv hele veien! Finner vel ut av det....

Håper alt er fint med dere alle her inne! :o)

Fortsetter under...

Gratulerer med ultralyden og frisk og rask baby :)

Du får ta med mannen din på neste UL også da - så kanskje det bidrar til at dere sammen får en bedre indikasjon på at alt er i orden og dere kan glede og kose dere resten av svangerskapet :)

GOD JUL :)

Stor klem fra

Heisan!

Grattis med overstått ul, selv om den ikke ble helt som du håpet. Men den lille bebisen din vokser riktig og er frisk. Det skal du se. Legen vil nok bare være på den sikre siden...:-) Fikk du noen termin utfra andre mål da? Hode, kropp, ermer osv stemte med det du mener selv?

Tenk - etter to år så går snart drømmen i oppfyllelse. Det er nok uvirkelig tenker jeg. Har det på samme måte. Magen vokser, og jeg merker ting skjer, men jeg greier ikke slippe opp følelsen og glede meg virkelig og tro at jeg skal ha en baby i hendene mine i begynnelsen av juni:-) Det er nesten for godt til å være sant. Vi har holdt på i 3 år. Men jeg har to gutter fra før, så jeg er heldig der:-)

Med min første gutt viste jeg ikke kjønnet. Han var vanskelig og ville ikke vise seg frem. Han er fortsatt veldig sjenert og liker ikke kle av seg foran andre... Men andre sønn viste villig vekk utstyret sitt på ul. Ingen tvil der. Han "sprader" rundt og viser seg frem stadig vekk. Ingen sjenanse der nei. Rart hvordan personligheta viser seg allerede i magen tenker jeg...:-)

Håper du får alle svar neste ul og at mannen din også blir mer beroliget. Håper dere koser dere i jula, og greier lette litt på lokket og tenke at dere skal bli foreldre snart. Til en gutt eller en jente - kanskje han/ho ikke vil avsløre det før i mai...:-)?????

God jul til deg og dine og klem fra meg:-)

Ja, morsomt med de ulike personlighetene gitt! Er jo førskolelærer og alltid moro å se disse små utvikle seg....

Fikk termindato en dag før menstermin, den 19/5, så det passet veldig bra. Lå litt over på magemål, men det skal jeg tåle - mye bedre med for stor enn for liten tenker nå jeg!

For meg spiller det ingen rolle med kjønn, men hadde vært greit å vite det sånn praktisk tenker nå jeg! Mannen ønsker seg veldig en gutt, men sånn er det kanskje ofte....

Ja, vi har hatt litt av en reise, det var det første jordmor sa når hun så helsekortet mitt! Får bare håpe det er verdt det in the end! Nå skal vi kose oss med jul og avslapping!

Riktig god jul til dere også!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...