Gå til innhold

Forslag i hva jeg kan skrive på kortet til de ansatte i bhg? Se på teksten min er dere snille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære....

Takk for at det alltid er trygt, godt, og ikke minst veldig morro å være her på avd. ....

Håper du får en god jul og et godt nytt år

Hilsen ...... (barnets navn

Kjedelig? Eller greit? Vil gjerne gi uttrykk for at jeg syns de gjør en fantastisk jobb, uten å virke smiskete

Skrevet

Du kan jo ha med noe sånt som at "Jeg gleder meg til å komme i bhg hver dag, og mamma er så glad for at jeg har så trivelige folk som passer på meg."

Synes ikke det er smisk å skryte av de ansatte hvis du synes de gjør en god jobb :) Det blir nok godt mottatt også!

Skrevet

Jeg skrev noe som dette:

Kjære ...

Tusen takk for året som er gått. Jeg har kost meg masse sammen med deg her på (avd. navn)! Takk for omsorgen du viser i hverdagen, og takk for at du gjør hverdagen min trygg, opplevelsesrik og morsom!

Jeg gleder meg til mange flere gode stunder sammen med deg i 2011.

Ønsker deg og dine en god jul og godt nytt år!

Klemmer fra ... m/fam."

Skrevet

Syns fort det kan bli litt voldsomt, i hvert fall siden de færreste her gir noe til de ansatte. Derfor har de fått en felles gave (sjokolade) med et fint kort påskrevet: "Stor juleklem fra Vesla!"

Skrevet

Skrev kort til barnehagen jeg jobbet i når jeg sluttet og da skrev jeg et par setninger om hver, det osm jeg følte var deres mest positive sider da. Noen er veldig oppfinnsomme og kreative, noen er omsorgsfulle, noen er livlige, noen er rolige og trygge etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...