Gå til innhold

Tvillinggravide i Trondheim el omegn?

3SmåGull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 31 år og har ei jente på 16mnd. fra før, - det blir stor forandring å få to til... Spennende å se hvordan lillejenta reagerer når hun blir storesøster til to jenter til...

Hadde vært hyggelig å møttes etterhvert.... Hvis du er interessert...??

Jeg er sykmeldt for tiden, så er hjemme på dagtid.... Begynner å bli ganske sliten, så orker ikke de store "utskeielsene" men....

Annonse

Hei igjen :)

Ja - vi kan godt møtes neste onsdag! Da sier vi Jordbærpikene kl.1130.

Jeg har mørkt hår, og vil nok ha på en sort vinterjakke (den eneste jakka jeg får på, hehe.... Kan kanskje stå ved inngangen 1130, så slipper vi å se gjennom hele lokalet eller.... Hehe... Er vel endel som tar lunsj på den tiden.....

Skal du ha med deg lillejenta?

Til "Kaktuz" - kom du også hvis du har lyst......

Hilsen Beate

Skal vi møtes ved inngangen inne? Så slipper vi å stå ved Prinsensgata. Jeg har nok enten en gammel blå Norrøna jakke eller en stor brun dunjakke (mannens). Ikke så lett med jakke, nei... Tror snuppa skal få være i barnehagen. Hva med deg?

Skal dere forresten på tvillingkurs på sykehuset neste mandag?

Hei igjen,

Jeg er litt usikker på om jeg har vært på jordbærpikene på Torget før... Husker jeg riktig at det er innerst i "korridoren" nede i 1.etg?? Isåfall kan vi jo bare møtes der inne... Som du skrev tidligere, vil det kanskje ikke være så vanskelig å se hverandre (med magene :)

Jeg satser på å ha lillejenta i barnehagen også...

Ja, vi skal på tvillingkveld på St.Olav mandagen... Sees da??

Mvh, Beate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...