Gå til innhold

Hjertesukk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg på 9 dagen over termin! er kjempe sliten og lei. var til kontroll til jordmor i går, hadde da 2 cm åpning og var moden. jeg har masse kynnere og fikk tegnblødning i dag. men ingen rier eller vannavgang. jeg går å håper at noe skjer snart, for jeg vil så gjerne se min lille datter og holde henne. og ikke minst få henne hjem før jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du føder 24/12 jeg, natt til fredag kanskje. :) Skjønner at det er veeeeldig tungt nå og slitsomt. Har ikke gått over termin selv noengang men kan tenke meg hvordan det føles. Lyst på julebaby jeg også men må nok pent vente til januar :)

Skrevet

Hei:-) Føler med deg.. Er fem dager over termin. Men nå begynner jeg å bli vant så når irene starter så kommer jeg til å bli veldig overrasket. Jeg håper faktisk at hun holder seg inne til over jul:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg håper hun kommer i dag eller i morgen, har ikke lyst å bli satt igang. men hvis ikke hun har kommet selv på torsdag, så skal de sette igang fødselen. Men det viktigste er vel til syvende og sist at hun er frisk og har det bra når hun blir født. Uansett er det ikke lenge igjen, men veldig frustrerende når man går å venter. Heldigvis så glemmer man den lange ventetiden når vi har babyene våres i armene (har jeg hørt hvertfall hehe(

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...