Tøvsjura Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 I dag hadde jeg termin med vår (første) nr.3, men jeg kom ikke lenger enn til 11/12 uke før kroppen min innså at noe var galt og varslet meg om en abort. Opplevde en MA i slutten av mai/beg, av juni tidligere i år. Det er rart å tenke på at vi egentlig kunne hatt en liten bylt i armene nå. Savnet er stort, men gleden over at vi ble raskt gravide igjen er stor. Det tok ikke mer enn 1 måneds tid før jeg ble gravid på nytt og jeg er sjeleglad for at den lille i magen har det godt og gir meg tegn på dette i form av sparking, hikking osv. Tenk at vi skal bli foreldre til en frisk og rask liten jente i april! Så til vår lille stjerne: vi kommer aldri til å slutte å tenke på deg, du vil alltid være med oss på et eller annet vis. I kveld når jeg ser opp på stjernene skal jeg tenke på deg, vit at du alltid er å finne i hjertet mitt <3 Og takk for at du velsignet oss med en ny liten spire så raskt etter at vi mistet deg. På en måte tenker vi at det faktisk er du, vår lille stjerne, som har fått en ny sjanse og kommer til oss i april <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå