Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 "kalkulatoren" til nettbanken min er helt borte, jeg har sett på alle de vanlige stedene, men denne gangen finner jeg den ikke.. Trenger den virkelig, noen som "ser" hvor den kan være? Hadde vært så takknemlig for hjelp
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Føler på meg at du har funnet den, og så mistet den igjen?
Tieran Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Skal ikke påstå at jeg er klarsynt i det hele tatt, men når jeg leste innlegget ditt så jeg for meg et høyt skap (egentlig et klesskap, men blir brukt til noe annet kanskje?) med dører med en gang. At den kunne ligge på en av de to øverste hyllene, i en eske eller kurv eller noe? Vet ikke hvorfor jeg så det for meg, men tenkte jeg bare skulle si i fra sånn just in case ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Det er der den bruker å ligge, så helt på vidda var du ikke Men den var ikke der nå
Tieran Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Hah, det var artig ) (for min del mener jeg..)
Tieran Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Joda, har opplevd endel "innen feltet" og er interessert i både pendel og tarot (bl.a), men sliter veldig med å stole på intuisjonen min. Så det hjelper å få en liten selvtillitsboost ;o) Men har du funnet den da?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Nå har jeg funnet den. Under sofaen av alle steder. Men takk likevel Neste gang skal du se du treffer
Messy + spire Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Kanskje du vet hvor ringen min er da? Vært borte i 1 år, og den betyr mye for meg
Tieran Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Jeg klarer dessverre ikke å "tvinge" frem noe..( Har ikke den form for kontroll. Men det hender at jeg plutselig ser for meg et eller annet, og sånn som i dette tilfellet så jeg plutselig skapet. Det eneste jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt, Messy, var "nede". Hva nå det betyr..? Når jeg prøvde å ta tak i hva "nede" betydde, så jeg for meg noen bein (litt sånn som det er under kjøkkenskap som ikke har frontpanel langs gulvet). Men dersom ringen har vært vekk så lenge, vil det jo ikke være trolig at den ikke har blitt funnet under kjøkkenskap. Dessuten..Når jeg tvinger frem tanker på den måten, tror jeg det er mer innbildning enn faktiske syn. Er ringen din litt eldre (gull eller gult metall) og med en litt opphøyd stein, eller er det også et "innbildt syn"? Beklager at jeg ikke kunne være til noe hjelp (
Messy + spire Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Tusen takk for at du orket ta deg tid ringen jeg ikke finner er en ring i hvitt gull og diamanter. Før jul så fant jeg igjen en gullring med en slik stein som du forklarer. Den er gammel, arvet fra farmor. Var redd for at den også var borte, men fant den i en eske som står NEDE i kjelleren
Tieran Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Heh, kjekke greier ,o) Litt innpå noe i hvert fall ) På den andre ringen din merker jeg ingenting, bare et tomrom (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå