Sommerbebiss Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hva skal dere kjøpe til sambo? Jeg har allerede kjøpt to gull billetter til top gear live show i spektrum, så vi skal på. Men kunne tenkt meg å kjøpe en ting til, men jeg er helt plank. Og nå begynner det å haste litt syns jeg..
Novadona Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Min type liker metal, så det ble "black metal vin" til 149.- Det er en gøyal gave synes jeg. her er en artikkel på dette. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7403364 Vinene finnes lett på vinmonopolet.no, søk opp Wongraven. Jeg ga også en kul t-shirt som kom to dager etter internettbestilling, fra denne hjemmesiden http://www.antisweden.no/#/0/
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har også en musikkglad mann, så han får samleboksen "Oh By The Way" av Pink Floyd. Den var nr 1 på lista hans.
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Her får far i huset pustemaske som varmer opp luften når man trener ute i kulda. Men noe sier meg at det kanskje er for spesielt interesserte )
2010 Mammaen Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har foreløpig kjøpt masse smågaver, så får vi se om jeg finner noe mer... Ellers har han det han trenger egentlig, men jeg har altså kjøpt: (heldigvis leser han ikke her)... Tøfler, gavepakke med fuktighetskrem og barberskum, 2 bokser hårvoks, 1 supermann-truse (intern humor - måtte bare ha den når jeg så den på HM), skjerf, slips,kortholder/mappe, dusjsåpe og shampo til babysvømmingbagen, skrubb/børste med langt skaft til å bruke på ryggen i dusjen, peelingkrem til skrubben, og jo.. Det hadde jeg glemt. Kjøpte også dressko til han (men de var han med på å plukke ut selv...). Alt i alt ble det ganske mye ser jeg nå. Tror det får holde!
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Min kjæreste skal også på Top Gear showet. Men han og kompisene bestillte bill før meg. I tillegg til dette så står det nye Gran Turismo nr 5 ps3 spillet høyt på ønskelisten her. (bilspill det også Det koster ca 300,-
Sannellerslik? Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 jeg har kjøpt en hodelykt. den var på tilbud til 500 kr, så det er en sånn skikkelig en.. Er visst grei å ha når han skal skru på bil osv. I tillegg har jeg kjøpt 3 nye gensere, fordi det trenger han! Og lurer på å kjøpe ett nytt belte også, som han trenger... Det morsomme var att idag sa han til meg att han ønsker seg en skikkelig hodelykt. uten att jeg faktisk hadde peiling på att han ønsket seg det:p Så da traff jeg visst bra..;-)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 jeg har kjøpt hotell pakke. inkl 1 natt på hotell, bill. til raske menn show, 2 retters middag og frokost:) ble en dyr gave, men ser på det som en ivistering i forholde. da har vi muligheten for å komme oss vekk en natt..
anonymica Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Her får mannen skikkelige vintersko, noe han aldri gidder bruke penger på selv. Også får han jo meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå