Gå til innhold

Julegavetips til sambo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe til sambo?

Jeg har allerede kjøpt to gull billetter til top gear live show i spektrum, så vi skal på. Men kunne tenkt meg å kjøpe en ting til, men jeg er helt plank. Og nå begynner det å haste litt syns jeg..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min type liker metal, så det ble "black metal vin" til 149.- Det er en gøyal gave synes jeg. her er en artikkel på dette.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7403364

Vinene finnes lett på vinmonopolet.no, søk opp Wongraven.

Jeg ga også en kul t-shirt som kom to dager etter internettbestilling, fra denne hjemmesiden

http://www.antisweden.no/#/0/

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg har også en musikkglad mann, så han får samleboksen "Oh By The Way" av Pink Floyd. Den var nr 1 på lista hans.

Skrevet

Her får far i huset pustemaske som varmer opp luften når man trener ute i kulda. Men noe sier meg at det kanskje er for spesielt interesserte :o)

Skrevet

Jeg har foreløpig kjøpt masse smågaver, så får vi se om jeg finner noe mer... Ellers har han det han trenger egentlig, men jeg har altså kjøpt: (heldigvis leser han ikke her)...

Tøfler, gavepakke med fuktighetskrem og barberskum, 2 bokser hårvoks, 1 supermann-truse (intern humor - måtte bare ha den når jeg så den på HM), skjerf, slips,kortholder/mappe, dusjsåpe og shampo til babysvømmingbagen, skrubb/børste med langt skaft til å bruke på ryggen i dusjen, peelingkrem til skrubben, og jo.. Det hadde jeg glemt. Kjøpte også dressko til han (men de var han med på å plukke ut selv...). Alt i alt ble det ganske mye ser jeg nå. Tror det får holde!

Skrevet

Min kjæreste skal også på Top Gear showet. Men han og kompisene bestillte bill før meg. I tillegg til dette så står det nye Gran Turismo nr 5 ps3 spillet høyt på ønskelisten her. (bilspill det også:) Det koster ca 300,-

Skrevet

jeg har kjøpt en hodelykt. den var på tilbud til 500 kr, så det er en sånn skikkelig en.. Er visst grei å ha når han skal skru på bil osv.

I tillegg har jeg kjøpt 3 nye gensere, fordi det trenger han!:P

Og lurer på å kjøpe ett nytt belte også, som han trenger...:)

Det morsomme var att idag sa han til meg att han ønsker seg en skikkelig hodelykt. uten att jeg faktisk hadde peiling på att han ønsket seg det:p

Så da traff jeg visst bra..;-)

Skrevet

jeg har kjøpt hotell pakke. inkl 1 natt på hotell, bill. til raske menn show, 2 retters middag og frokost:) ble en dyr gave, men ser på det som en ivistering i forholde. da har vi muligheten for å komme oss vekk en natt..

Skrevet

Her får mannen skikkelige vintersko, noe han aldri gidder bruke penger på selv.

Også får han jo meg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...