Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Del Skrevet 21. desember 2010 Fy fader, sitter her og er så pissa lei... Trøtt og sliten, vil bare sove men får ikke sove. Nå er jula her og masse kav, mas og forventninger venter meg fra familien min. Jeg er så sliten. Har behov for å være alene, legge meg under dyna og bare grine.... men det går ikke. Mannen går hjemme med en hjernerystelse så han kan ikke på jobb på en stund, jeg er også sykemeldt og det har jeg behov for. Akkurat nå har mannen stikket ut, han orket ikke gå rundt meg og det forstår jeg godt, gud så godt det er å ha en liten halv time for meg selv. Jeg har mistet 3 ganger før, 2 ganger de siste 7 månendene og er livredd for at det skal skje igjen, er så bekymret for frøet, så hver minste tegn på vondt i magen gjør at jeg nesten får angst. Blir så sliten av det, er kommet 6+2, og håper at det denne gangen skal gå bra. Og nå er det jul, og da skal vi være hjemme sammen hver eneste dag, hele døgnet vet ikke hvordan det skal gå. Også med familien, 4 dager på rad..... blir så trøtt av det. 2 ganger må jeg ha julemiddag, vet ikke hvordan det skal gå eller hvordan jeg skal orke. Akkurat nå er det senga jeg lengter etter, men storebror kommer snart hjem fra skolen og da må jeg ta på meg "masken" min og gjør som om alt er helt bra..... Han vet ikke at han skal bli storebror enda, det er for tidlig, så når han kommer hjem nå er det juletre pynting som står for tur, og marsipanfigurlaging. Jaja, juletreet står visst i garasjen og det orker jeg ikke ta inn, så får bli ikveld- uff. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142698952-hormonorkanen-flyr-gjennom-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå