Helann og lillebror Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Synes det går litt for fort nedover med ammingen nå etter introduksjon av fast føde. I går ble det bare morgen og kveld (og natt), ellers spiste han seg mett på grøt x 2 og middag x 1. Ammer jeg før måltidene, vil han ikke ha mat, og etter måltidet er han altså mett og er ikke interessert i melk. Hva gjør dere?
2010 Mammaen Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Sluttet helt med amming. Han mistet interessen totalt. Har frem til nå pumpet morgen og kveld for at han skal få melken, men nå er det over og ut med det også. Trapper det ned nå, og regner med å slutte helt i løpet av et par-tre dager. Kommer til å gi mme.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ammer 2 ganger om natten og ca 4 ganger om dagen. Jeg pleier å gi fast føde rett etter hun har sovet og pupp rett før neste blund. Hun er ikke interessert i pupp etter hun har fått grøt eller middag. Spiser 3 måltider om dagen og av og til litt brød og frukt.
Vicky 83 Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ammer ganske ofte. Han spiser tre måltider fast føde. Ammer før de to første måltidene og etter kveldsgrøten. Ammer en gang eller to i tillegg til dette, og to ganger om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå