Mockanin Skrevet 21. desember 2010 #1 Del Skrevet 21. desember 2010 For tre mnd. siden flyttet han ut av by'n. Når sønnen skal til han annen hver helg så henter faren sønnen på fredag og vi hentet han hos dem på søndag. Inn i mellom har det hendt seg at faren har hatt en ærend på andre siden av by'n på søndager og da har han kjørt sønnen vår til oss samtidig. Blir jo det samme med oss når våren kommer og vi begynner å dra på hytta igjen i helgene. Da kjører jo vi forbi i området der dem bor og kommer til å ta oss tid til å kjøre innom med sønnen. Og henter han selvsagt på søndag på vei hjem. I går kveld ringer faren til sønnen og sier at jeg må kjøre i kveld. Jeg sier at det kan jeg ikke. Jeg jobber til kl. 16, har henting av 5 åringen i bhg., mannen min kommer ikke hjem før ut på kvelden, det er kø ut av by'n og jeg har planer for kvelden (kakebaking i forbindelse med bursdagsfeiring i bhg. i morgen). Faren blir sur på sønnen vår og mener han for 2 uker siden både hentet og leverte. Sønnen på 15 år ber da faren om å ta dette direkte med meg heretter. Jeg blir jo veldig lei meg på sønnens vegne, men sønnen sier til meg at dette er det faren som taper på. Sønnen sier han skjønner hva jeg mener. Jeg jobber jo og det gjør ikke faren. Det er også faren som har valgt å flytte ut av by'n. Kjenner jeg blir mektig oppgitt av dette her. Vi har tidligere bodd rett ved hverandre pga. sønnen og at faren velger å flytte ut av by'n (40 min å kjøre hver vei uten kø og med tørr asfalt) går ut over oss alle. Hva søren gjør man med dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå