Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Del Skrevet 21. desember 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ->>- Skrevet 21. desember 2010 #2 Del Skrevet 21. desember 2010 TFK? Den er litt høy, om du selv er lav, og det er usannsynlig kronglete å få ting ned i kurven under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Del Skrevet 21. desember 2010 Jer er normal 173 tfk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Del Skrevet 21. desember 2010 Har den selv, det eneste negative jeg ser må være at det er litt kronglete å få ting ned i kurven under når sportsvognen er i full liggestilling. Jeg synes ikke den er for høy, den kan tilpasses og jeg er 1.60 m. Et vennepar kjøpte også samme vogn da de er svært høye, så den passer både for oss lav og for de svært høye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Del Skrevet 21. desember 2010 Dte er litt vanskelig å få ting ut og inn av kurven, nærmest umulig når ryggen er helt ned! Og så er det litt pes at det er glidelåser (4 stk.) for å få ryggen opp og ned. Bortsett fra det er jeg SUPERFORNØYD! Hadde en Quinny Freestyle tidligere, men er mer fornøyd med denne vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå