<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er minus 16 her og jeg har noen ærender til før jula er i boks. Er den korte veien ut i bil farlig? Er snakk om 3 meter. Er det liksom en grense på hvor vi ikke bør ta babyen ut i bil? Hva gjør dere? Hun er litt over 2 Mnd.
EgG Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Det tror jeg går bra, men hva når du skal hjem og bilen ikke er varmet opp?
Tulipan2010 Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ville satt henne i bilsete inne og puttet et teppe over. Det bør ikke være noe problem når avstanden er så kort!
Willy Wonka Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 nei, det er ikke farlig. Det er ikke bra for baby å oppholde seg utendørs over tid når det er så kaldt. Å bevege seg ut i bil går veldig bra. Ta det med ro. Verden stopper ikke opp selv om man har baby og det er mange minusgrader.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2010 Bilen står jo inne i parkeringshus så så kald blir den ikke når vi skal hjem:) og hun har dunpose til bilstolen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå