Gå til innhold

Sniker meg inn her:)

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk:)

Formen er elendig:) Trøtt døgnet rundt og kvalm så og si hele tiden. Jeg skjønte liksom ikke hvorfor formen skullw være så ille denne gangen. Men fikk vel en forklaring da d viste seg å være to:) Ikke greit å skulle ta seg av en 6mnd gammel pjokk her hjemme:)

Da har jeg vel termin 8 aug da:)

• 1 måned senere...

Hei mistenksom i uke 15

Jeg valgte å gå til Volvat til UL.... heldigvis... for jeg fikk beskjed om at det var to allerede i uke 6. (6+0) Nå er jeg i uke 8 (8+4)

Men jeg hørte ingen hjertelag, selv om vi så dem på skjermen.

Og kjenner at jeg som førstegangsfødende har mye jeg lurer på...

Skal til min første time hos fastlegen i uka som kommer, og får vel svar på mye da håper jeg!!!

Annonse

Jeg ble sendt på tidlig UL av fastlegen da jeg hadde gått på medisin jeg ikke burde (før jeg visste jeg var gravid). Så hos oss var det helt tilfeldig at vi fikk vite at det var 2 der inne.

Hverken fastlegen eller jordmor har funnet to ulike hjertelyder på de 2 kontrollene jeg har vært på, selv om jeg vet at begge er der:) har vært på enda en UL:)

Jeg har også masse spm og føler meg som førstegangs, men hos fastlegen fikk jeg INGEN info. Bestilte meg heller time hos jordmor, og fikk meg da en lang og god prat, og føler at NÅ er jeg litt mer opplyst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...