mandalay Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Regner med at kombinasjon graviditet, fødsel og bæring av en liten baby har utløst dette. Føler meg konstant stiv og støl, særlig på morgenen eller når jeg har ligget lenge på sofa'n. Knirker i alle ledd som om jeg skulle vært en 80 år gammel dame. Har lest et sted at kvinner, etter fødsel, ofte har en kropp som en person som er i overgangsalderen. Noen som har tips om hva man kan gjøre for å føle seg litt bedre? Ev. type treningsformer som er bra.
petite fleur Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hvor lenge er det siden fødsel da? Jeg har vært utrolig stiv etter fødsel for 5,5 mndr siden. Er fortsatt stiv og støl, men merker at det har begynt å slippe litt taket i det siste. For meg ble det bare verre av å gå turer og annen aktivitet. Kroppen trenger jo en god stund på å komme seg etter graviditet og fødsel, så jeg tror først og fremst at vi må ta tiden til hjelp. Først nå føler jeg meg klartil å begynne å trene, får håpe jeg blir bedre da :-)
Gjest grønn paprika Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Her er det 4 mnd siden fødsel, og har det akkuret slik. Stiv og støl og vonde knær. Begynner å føle meg klar til å begynne og trene ja..
Wopi Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Så rart! 3 mnd siden fødsel her, og jeg har aldri vært så stiv i kroppen før. OG jeg har vonde knær. Tanken på at dette har sammenheng med fødsel, har ikke slått meg, så hvis det stemmer blir jeg glad! Jeg er i gang med trening, tøyer og bøyer, men det hjelper ikke..
Mammahjertet <3 Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Gjett om jeg ble glad for å lese denne tråden! Jeg har også kavd med leddene og kroppen etter fødsel for snart 5 mnd siden. Trodde det var kun meg som hadde det slik omtrent. Har hatt vondt i albuene og knærne spesielt. De føles "tørre" på en måte. Lurer veldig på når dette skal gå over.
mandalay Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2010 Godt å høre at det ikke bare er meg! 3 mnd siden fødsel her, så får vel bare være tålmodig. Mye uvante stillinger også, feks bøying over stellebordet. Og man er jo ikke akkurat vant til å bære på en 5 kilos klump hele dagen. Men at jeg er så stiv i bena skjønner jeg liksom ikke helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå