Gå til innhold

aiabaia, kynnere som kommer TETT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å bråkjappe meg innpå rommet til jenta mi tidligere i kveld pga hun kastet opp så har jeg sittet med regelmessige kynnere som tar tak baki ryggen også. De varer ikke mer enn 1 min og kommer med 3-4 minuttsmellomrom. Sinnsykt ubehagelig og jeg vil at babyen skal holde seg inne til planlagt ks-dato i januar.. æææææh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er rier og ikke kynnere? Når jeg spurte jordmor om hvordan man skal kunne skille mellom kynnere og rier, så sa hun iallfall at et sikkert tegn var at det ikke var mer enn 10 minutter mellom. Men de første riene kan kjennes ut som vonde kynnere visstnok. Jeg vet ikke, har aldri prøvd før :P

Skrevet

Godt mogleg at dette er rier. Kynnere kjennes ikkje noko i ryggen og er ikkje regelmessige. Mest sannsynleg rier, sidan det merkes ganske godt i ryggen og press nedover.

Skrevet

Var nok bare modningsrier. Opplevde det samme med eldste men da måtte vi inn på sykehuset da.

Heldigvis ga det seg i natt. :)

Skrevet

Jeg har hatt regelmessige kynnere hvert 3-4 minutt som har vart flere timer, og det er visst ikke helt uvanlig. Men hvordan vite at det ikke er rier eller kan utvikle seg til rier, det er ikke så lett. Så best å være obs og evt. ringe jordmor/ føden hvis du er usikker. Men godt det gav seg da. Dette er nok et tegn på at du må ta det litt rolig. Eller er du snart ved termin?

Skrevet

Beklager, KS i januar ja, da er det godt om den holder seg inne ja. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...