Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når kom de opp i krabbestilling? Gikk det lang tid fra de kom seg opp til de kom seg frem?:P

Min jente har kommet seg opp i krabbestilling nå, hun er 7,5 mnd gammel (5 mnd korrigert).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 8 måneder og åler seg frem på armene / albuene. Og i dag satte hun seg opp på knærne for første gang, men hun holdt seg fast i vippestolen, menkrabbet ikke. Kanskje snart? ;)

Skrevet

min begynte og åle seg frem på gulvet da han var 7 mnd og begynte og krabbe 1 uke før han ble 9 mnd.

Skrevet

Min begynte å åle seg rundt rett før han var 7 mnd. Startet å krabbe når han var akkurat 8. Reiser seg også opp overalt og går langs med bord etc nå som han er 8 mnd. Må passes på hele tiden ;o)

Skrevet

Jenta mi begynte også å åle seg rett før hun var 7 mnd:) Nå er hun ofte oppe og gynger frem og tilbake:P Hun må vel få balansen på plass før hun kommer seg frem..

Skrevet

Gutten min begynte å åle seg kjapt fremover med armene når han var 5 Mnd! Krabber når han var 6 Mnd. Gikk før han var ti Mnd! Så spent på hvordan denne frøkena blir. Faren gikk uken før han var 9 Mnd. He he med andre ord har de litt å slekte på!

Skrevet

Olivia begynte å krype/åle seg da hun var 5 mnd. Da hun var 10 mnd kunne hun krabbe ordentlig. Hun sto i krabbestilling fra hun var 7 mnd.

Skrevet

Hva betyr 5mnd korrigert? For tidlig født baby?

Skrevet

Snuppa mi begynte å krabbe rett før hun ble 10mnd. Ålte seg fremover rett før hun ble 9mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...