Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 det tar sånn tid med av og påkledningen om morgningen og kvelden her at jeg holder noen ganger på å bli sprø... Ender jo opp med å mase og mase og mase... hun distraheres hele tiden og alt er lek. Er jo så herlig når man ser det slik, men kan ikke alltid bruke såååå god tid heller. Begynte idag med å leke litt med henne, å telle til 1-2-3 for hvert plagg... men tidkrevende JA! Jeg trenger litt råd og tips til en annen måte å gjøre dette til noe gøy og ikke ork. For jge tror hun synes det er blitt det, jeg sitter jo hver morgning å maser... Når hun skal bade er klærene av på 1-2-3! So please help me :-) (vi går jo inn i en rolig fase når, juleferie med ingen stress og ingen tidsnød, men dog trenger tips :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Oi, her tror jeg at jeg slurver? Jenta vår blir to til jul, men hun kler bare på seg støvlene selv. Jeg er jo kanskje litt overstyrende da, for at ting skal gå fort. Burde hun begynne å kle seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 hun er 2 år og 3 mnd. Og alt skal gjøres sjøl. Hun er sta og skla være super selvstendig. Hjelper selvfølgelig med enkelte ting og når hun vil ha hjelp. Hvis ikke blir det baluba her.... Får kle på/av henne yttertøy som oftes, noen gangver vil hun gjøre noe selv. men det er stort sett av/på med pysj/body/strømpik som er hoved plaggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå