Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 jeg sende meldekort i helgen. jeg krysset av på alt rett, men så hadde jeg vert på kurs på nav på tirsdagen og da førte jeg dette på meldekorte på der det står kurs/utdanning. men kurset jeg var på skulle ikke føres på meldekorte. så fikk jeg mld i kveld om at jeg kunne ta turene nedom nav i morgen å få rettet opp feilen. men kan jeg ringe?? eller kan di ikke rette opp uten at jeg er der?? skal nemelig på sykehuset med det enne barnet mitt i morgen å rekker ikke nav. så da har jeg valget om at ungen min mister timen på sykehuset som er veldig viktig eller om vi skal sitte her heile julen uten mat.. tror dere det går an å ringe, for da slepper vi å miste timen og slepper å sitte her uten mat i julen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Skader ikke å ringe å høre hvertfall. Hvis de må snakke med deg ansikt til ansikt, så må du bare forklare situasjonen og eventuelt stikke innom en annen dag før jul. Håper det ordner seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Del Skrevet 21. desember 2010 Skulle tro det går helt fint med en telefon til saksbehandler. Jeg hadde også krysset feil en gang, og ble klar over det etterpå. Skulle uansett på møte dagen etter så det var ikke så farlig. Jeg nevnte det bare for saksbehandler når jeg var der, og hun logget rett inn og fikk fikset det på 1 minutt. Så en telefon burde vel også gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Del Skrevet 21. desember 2010 ærlig talt.. NAv har da oppe fra 9 - 15, og hvis dere virkelig ikke har penger til jul så rekker du vel innom der før eller etter sykehuset??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Del Skrevet 21. desember 2010 vi bor 2 timer med bil fra sykehuset. og jeg har ikke bil nå så må ta buss. vi skal være på sykehuset kl 11.30 og må da ta bussen kl 08.30 pga her går bussen vert sjeldent. og vi regner med at vi blir på sykehuset vertfall 1 time så ca til 12.30 så går ikke kussen igjen hjem før ca kl 14.00 da rekker jeg ikke være på nav før kl 15.00 men jeg har heller ikke vert arbeidsledig lenge så jeg har ikke noe saksbehandler?? men fant ut tlf er åpen fra kl 08.00 så får ringe å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå