Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet endelig positivt forrige søndag, etter et år som prøver, en dag før IKM. Brun utflod mandag og tirsdag, blødning onsdag, torsdag og fredag, som en vanlig mens. Regner med at jeg har hatt en veldig tidlig SA. Er det vanlig med UL kontroll når det skjer såpass tidlig? Jeg har sluttet å blø, men fremdeles positive graviditets tester, om enn veldig svake..men føler at symptomene nesten har blitt sterkere..er utrolig trøtt, metallsmaken i munnen har blitt verre, og puppene er veldig ømme, har også murringer/ strekninger i underlivet..burde vel bare få målt at HCG synker sikkert, er redd for at det kan sitte igjen noen rester som kan hindre at jeg kommer igang med ny prøving! Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje hjelpi med UL. Ville nok få sjekka HCG om den stiger el synker.

Skal krysse fingrer og tær og håpe dette går bra. Man kan få blødning og alt går bra for det og.

Skrevet

Uff, det er trist :o(

Men støtter snurf sitt innlegg.

Ville nok sjekket hcg nivået hos legen.

Og det skjer at folk har noe som ligner mens rundt ikm.tider.

Lykke til :o)

Skrevet

trist:( jeg hadde d samme på samme dag... jeg mistet, men d kan være d ikke er noe galt også...kjenner flere som har hatt "vanlig" mens igjennom hele svangerskpet..og gjerne ikke skjønt at de var gravide før i måned 3++ så alt kan være mulig...men som de sier over, skjekk hcg nivået hos legen. LYKKE TIL! håper på d beste!:)

Skrevet

Takk for svar jenter! Jeg har ikke fått somlet meg til legen, men fikk negativ graviditets test i dag, så da er vel hcg ute av kroppen igjen..håper ting normaliserer seg fort, så jeg kan komme igang med prøvingen igjen, tror ikke jeg klarer å hoppe over en mnd med prøving slik som jeg ser at mange får råd om.. Trist å høre at du også mistet mim, hvordan har det vært med deg, har du fremdeles graviditets symptomer og positive tester? uff..selv om det er veldig tidlig er det jammen meg kjipt dette her! man rekker jo å bli veldig glad, og jeg kjenner at jeg nesten blir mer og mer skuffet over dette etterhvert som dagene går! men satser på å bli en av dem som blir fort gravid igjen etter SA..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...