Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg skal flytte ut med kjæresten min om en uke, nå føler jeg at jeg har litt angst og leter etter feil hos ham, jeg er livredd, for jeg har klart meg selv så fint i mange år uten en mann. Nå skal jeg bo sammen med ham, og faktisk bo i hjemmebyen hans... Da lurer jeg på om noen har opplevd det samme å få kalde føtter i siste liten men at det gikk bra likevel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, har det på samme måte... Ene dagen gleder jeg meg, andre dager vil jeg egentlig ikke i det hele tatt.... Var i et 8årig forhold som tok slutt, og måtte flytte ut med 2 barn. Satt alene i 2 mnd, orket ikke å treffe folk og holdt meg for meg selv. Eneste trøsten min var barna, var kun de jeg ville være med... Nå har jeg truffet en ny, og han kommer til å flytte inn når jeg er ferdig med OS. Men det er blandede følelser... vant til å være mye alene, mens han er vant til å være veldig sosial. Redd det skal gå galt... men han er veldig fornuftig og vet at jeg ikke er helt lik han, så han tar mye hensyn. Men det går nok bra skal du se (Håper jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå