Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.walkingonacloud.com/6630-Rieker-Linda-Black-70364-00.aspx ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg likte de ikke.Syns de var litt små harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Helt ok, en passer best for 40-50 åringer som prøver alt de kan på å se hippe og unge ut, også bommer de alltid på noe som f.eks de skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg synes de var både fine og tøffe. Funker både til bukse og kjole/skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 Kjempe kjedelige sko...jesp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Godt merke! Sikkert herlige å gå med. Synes de var flotte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Del Skrevet 20. desember 2010 Takk for tilbakemeldinger Disse skoene skal være veldig gode å gå med og være varme, og det er det jeg trenger da jeg er mye ute og går i allsalgs vær. Så er jeg kanskje litt harry, men noen må jo være det også Jeg syns de er litt tøffe, jeg da, men smaken er som baken. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #8 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja smaken er som baken.Jeg ville aldri hatt sånne sko.Syns de ser ganske billige ut..nei takk men så lenge du liker de så er det det som er viktig -... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå