Gå til innhold

Bekymret for jenten min..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Idag våknet hun opp med en stooor kul på halsen, hun har vært plaget med munnsår, vært syk og vært veldig uheldig i det siste med å være syk osv.

Og jeg ble da bekymret, hun har klaget på nakkesmerter de siste dagene, magesmerter og spiser mindre enn til vanlig og bleikere. Vi dro til legen, Der målte legen lymfekulen som er på venstr e siden av halsen, den er på 4 cm i diameter ganske stor, og vi skal ta blodrpvøer på barneklinikken i morgen, så skal hun ta pencilin, legen nevnte ikke så mye.. Så skulle hun ta ultralyd av kulen i januar.. Hva tror dere dette kan være ? Legen sa kanskje det var beten lymfeknute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en betent lymfeknute. Det er ikke behagelig, men forhåpentligvis vil penicillinen hjelpe. Har hatt det noen ganger selv, både på hals og under armene i forbindelse med annen sykdom.

Hadde det vært noe mer alvor så hadde nok ikke kulen kommet så fort. Og hadde legen mistenkt noe annet så hadde dere nok fåttt ultralyd av den tidligere.

God bedring til jenten din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jeg mener hun har alltid hatt en kul på halsen... Men jeg blir litt usikker på om det er denne da, hun har hatt astma tidligere osv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...