Christina06 Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 Fått tips om at hun liker godt å lese, men hva i alle dager leser jenter på 12 år nå for tiden da? Har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3småtroll♥ Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Harry potter Frøken dektektiv Bøker av Roald Dahl Det jeg kom på i farta:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Twilight!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine! Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Det kommer veldig an på hva hun liker å lese og hvor glad hun er i å lese. Twilight-serien slår ofte godt an, men de har hun muligens lest fra før. Liker hun tjukke bøker med action, så kan Susan Collins "Dødslekene", "Opp i flammer" og "Fugl Fønix" være noe (her er det litt kjærleik også ;-) ) "Har det klikka for Lottie Biggs?" (Boka ser veldig rosa ut, men tar også for seg et alvorlig tema) "Bra 7ke greier" Rick Riordan: Bøkene om Percy Jackson Hvis hun ikke er så glad i å lese tjukke bøker, anbefaler jeg "Marg og bein"-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 21. desember 2010 #5 Del Skrevet 21. desember 2010 C.S. Lewis: Narnia (i alt åtte bøker) Cornelia Funke: Blekkhjerte ( i alt 3 bøker) Michael Grant: Forsvunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gumo Skrevet 21. desember 2010 #6 Del Skrevet 21. desember 2010 Ja, Roald Dahl er topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 21. desember 2010 #7 Del Skrevet 21. desember 2010 Et par gammeldagse tips, bøker jeg elsket da jeg var på den alderen: Evi Bøgenæs bøkene (feks. Bøgenæs's beste) Anne fra Bjørkely av L.M. Montgommery Søte og romantiske bøker! ) (Ja, jeg vet jeg er gammel!! ;o) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå