Gjest Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 For meg virker det mest naturlig at barna begynner med slalåm men da jeg var på sportsbutikk idag og snakket med de ansatte om det så sa de at det hadde ingen betydning. Jeg tenker sikkert bare sånn fordi jeg begynte med slalåm selv. Hva begynte deres med barn? Mitt barn er 4.5 år og går så langt bare på langrenn.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jenta her på 5 håndterer snowboard mye bedre enn slalomski. Og da har hun stått på slalom mer enn snowboard. Så jeg hadde helt klart gått for snowboard om du tror hun har intresse for det
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Faren hennes er skikkelig "proff" på snowboard mens jeg er bare vanlig på slalåm, derfor tenkte jeg kanskje snowboard er bedre for hun får en god instruktør med på kjøpet. Moro å høre at din 5 åring liker det!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Har hørt en skiinstruktør som en gang sa at dersom man aldri har hatt ski på beina, så er det lettere å finne balansen og lære seg å beherske et snowboard fremfor to ski (som går i hver sin retning, hi, hi)... Når man har stått litt på langrenn fra før og kjenner følelsen av hå ha to ski på beina så ville jeg da ha gjettet på at det blir hipp som happ slik som de sa i sportsbutikken.
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Det er lettere med snowboard absolutt. I stedet for to lange planker som går i hver sin retning har de føttene festet på et sted. Jeg prøvde begge deler da jeg var 11 eller noe.
lille sprelle Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 hva med å begynne med langrennski med stålkanter? (telemark). Da er overgangen myk fra langrenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå