Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 Pleier å planlegge hva jeg skal kjøpe, tenke nøye over hva hver enkelt skal få, men det er ikke alltid like lett og noen ganger må en bare kjøpe noe liksom.. når alt er pakket inn føler jeg plutselig at noen av gavene er teite og at mottakeren sikkert ikke vil like det jeg har kjøpt. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 De er sikkert flotte =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Samme her :/ Jeg har også angt for om jeg har glemt å ta av prislappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Samme her. Tviler alltid på om det er godt nok. Slitsomt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 oi, dere kan ikke ha mange bekymringer her i livet:) Her er det bare å røske med seg det første og beste, pakke de inn og puste lettet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Åjoda, det er nettopp bekymringer vi har! Både reelle og innbilte! For min del svetter jeg over dette hver jul! Godt å høre jeg ikke er alene om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå