Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 Som feks giftemål osv, kjæresten min inrømmet akkurat at han spør andre kvinner om råd osv også når det gjelder kjærlighetslivet hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Gjør det noe? at han får et synspunkt fra en dame liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Spørs jo litt hvem han spør og hva han spør om, egentlig. Er helt for at han kan få input fra andre steder, men å¨den andre siden er det litt rart hvis det er noe han ikke kan snakke med meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal liksom andre damer fortelle ham hva han bør/ skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hildechristina Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 forklar, kjærlighetslivet? hverdags spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Om det er en mann eller kvinne han spør om råd spiller vel ingen rolle. Men hadde nok virkelig mislikt det dersom det var ex'en hans ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei det hadde jeg ikke likt. Har dere et problem så vil han kanskje spør sine venninner om råd. Mitt problem hadde da ikke vært at han fikk et råd av dem, men mer at de visste problemet vårt. Når det kommer til mitt privatliv er jeg veldig privat. Og noe bør bli mellom ekteskapet/forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #8 Del Skrevet 20. desember 2010 Hadde ikke likt det, nei. Privatlivet vårt skal være mellom oss. Det å spørre kompiser en gang i blant blir noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 20. desember 2010 #9 Del Skrevet 20. desember 2010 Om det hadde gjort han til en "bedre mann" så måtte han gjerne det:-) Og dete er helt vanlig at menn spør sine venninner om råd til livet akkurat som vi kvinner kan spørre en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #10 Del Skrevet 20. desember 2010 Men det å spørre å legge ut om de mest private ting her på nettet er greit??? Hahahahaha Dobbeltmoral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #11 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, ikke hvis dette er kvinner han ikke er i slekt med. Jeg synes ikke andre kvinner skal sitte og vurdere om/når vi bør gifte oss feks. Det bør han greie å ha en egen mening om selv, og så kan han diskutere det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #12 Del Skrevet 20. desember 2010 Ok.. saken er at jeg oppdaga han på en datingside, og nå har han tydligvis diskutert dette med bestekompisen hans og kona som er en venninne av meg, så nå vet de alt om oss, jeg liker ikke dette.. Så jeg har vært ganske sjalu osv i følge ham, og nå selvsagt ser jo dem meg med hans øyner tenker jeg nok.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #13 Del Skrevet 20. desember 2010 Ok.. saken er at jeg oppdaga han på en datingside, og nå har han tydligvis diskutert dette med bestekompisen hans og kona som er en venninne av meg, så nå vet de alt om oss, jeg liker ikke dette.. Så jeg har vært ganske sjalu osv i følge ham, og nå selvsagt ser jo dem meg med hans øyner tenker jeg nok.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #14 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvis han har sagt at han er å finne på en datingside til tross for at han er i et forhold så er det ikek så rart om du blir litt sjalu. I dette tilfellet bør han vel kanskje legge energien sin i å få deg til å tilgi i stedet for å spre historien mest mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #15 Del Skrevet 20. desember 2010 herregud vet ikke hva jeg ser i typen min akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #16 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg merker det med en gang han har fått råd fra en annen kvinne. Liker det ikke, og han har funnet ut at alle rådene han har fått fra andre kvinner har gått galt. Ble rådet til å kjøpe smykker til meg på bursdagen min. istedenfor gavekort på spa. Fordi diamanter og gull er en kvinnes beste venn eller noe sånt.. Bruker ikke smykker.. så var jo trist å bare putte det rett i et smykkeskrin.. men men., Han lagde et trehjerte til meg og filte inn initialene våres på hver side. Det har jeg liggende på nattbordet mitt og om jeg reiser noe sted, er det med meg på turen.. Betyr så ufattelig mye for meg. Han ble rådet av samme venninne til å ikke gi det til meg.. For det var så teit eller noe. Men han gav det til meg uansett.. Hehe.. Han ble rådet til, å alltid tro at jeg mener mer enn det jeg sier. Og dermed kranglet vi kjempemasse en periode. Fordi jeg sier kun det jeg mener, hinter aldri. Det funker jo ikke på menn.. Men alt ble så sinnsykt overdrevent. Når han endelig ble seg selv igjen og tok mitt ord for det som var.. Så var det en behagelig tilværelse igjen. Nå spør han ikke andre om råd lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #17 Del Skrevet 20. desember 2010 huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #18 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg sa fra til ham nå at jeg synes noe bør holdes mellom oss og ikke andre trenger å vite om osv... Ble faktisk litt skuffet over ham her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 21. desember 2010 #19 Del Skrevet 21. desember 2010 Han får oftest bedre råd av venninnene enn av kompisene - så ja, det er helt ok! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #20 Del Skrevet 21. desember 2010 Vel, du stiller andre,anonyme, kvinner og menn spørsmål om hva vi synes om ting din kjære gjør. Så dere stiller likt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #21 Del Skrevet 21. desember 2010 NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå