Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke har noe julestemning? Jeg har fått ordnet husvask og hengt opp "julete" gardiner, men that's it. Har null stemning for høytiden vi nærmer oss med stormskritt. Det er ikke nytt av året at jeg føler det slik, men i år er det ekstremt:(

Føler at jeg ikke har tid og ro rundt meg lenge nok til å finne frem eskene med julepynt som står inne på kottet, rett til høyre innfor døra...Det er så himla tiltak å dra de frem... selv om jeg satte de lettest mulig tilgjengelig i høst under ryddesjauen min... og bare tanken på å plassere (noen av) duppedittene rundt omkring gjør meg matt...

ARGH!!! gleder meg til NYTT ÅR JEG!!!

Og det hjelper ikke på stemningen at jeg i løpet av romjula må ta stilling til om den ene hesten min skal få slippe, eller om jeg skal starte en massiv behandling- både tidsmessig og økonomisk. Er jo snaue 1 mnd siden hunden vår døde også...

Men det blir vel pyntet til jul, med påtatt juleglede, og passiv aggressiv holdning til julemiddagslaging etc. Vesla bryr seg jo ikke om jul, ikke i år ihvertfall, men for skolejentas skyld blir det "Nå er det jul igjen!".

Tjohei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, dårlig med julesteming her og. Føler i grunnen at jeg bryr meg mer om søvn, bæsj og vekt - og at jeg for tiden vil juble mer over babys promping og raping enn over julegavene.... Lurer dessuten på hvordan vi skal klare å BÅDE rydde/vaske og lage julemat - alt virker som kjempeprosjekter! Menmen... det går vel på et vis. Vi har også storesøsken som forventer same procedure as last year, så det er bare å trå til! God jul! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...