Gå til innhold

Dere med to eller flere med forskjellige menn... er i samme situasjon plutelig

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en på 3 fra før som er annenhver helg hos faren sin. Nå er jeg gravid igjen. Men ny mann, men vi er kjærester. Har ikke vært det så lenge, men jeg TROR jeg ønsker å beholde. Det som stopper meg er at jeg er så redd for alle fordommene. Har vært offisielt sammen med kjæresten min i to uker, men vi har vært sammen siden sommer. Men beholder jeg,så føler jeg at jeg må forsvare det for alle, at vi har kjent hverandre lenge. Økonomien er ikke på topp for noen av oss heller. Og ikke vet jeg om han synes dette er greit heller. Må jo selvfølgelig snakke med han også, men fant dette ut i dag morges og får ikke møtt han før 23. Hva gjorde dere, og hva møtte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg beholdt barn nr to selv om jeg og bf ikke var sammen i det hele tatt. Han har ikke kontakt med barnet sitt heller, og barnet er nå 6.5 år. Jag hadde fra før da et barn på 3 år alene. Og jeg har fått barn etter dette også, og venter nå barn nr 5. De 2 siste er fellesbarn til meg og min samboer. De 3 første har jeg med hver sin far, totalt blir det 4 fedre på 5 barn. Litt rotete kanskje, men jeg har ikke angra en enste dag. Jeg fikk mer negative reaksjoner på den lille bonusen vi nå venter, enn jeg gjorde da jeg fikk barn med ulike fedre. Og nå bor tross alt jeg og barnefar sammen og har et barn sammen fra før også. Uansett er det ikke hva alle andre mener som er viktig, men hva du selv føler er riktig for deg, barnet ditt og kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...