Gå til innhold

Så er jeg gravid da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt 3 inseminasjoner med donor, hvorav den første var graviditet utenfor livmor. Prøvde to ganger til før jeg gikk over til lavstimulert IVF. Første gang var negativ, og andre gang klaffet det. :) Det jeg gjorde nytt denne gang for å få det til å sitte, var å kutte ut ALL koffein, drakk mye av noe som heter Xango som er stappfull av antioksidanter, og seff det jeg tror gjorde utslaget, nemlig Medrol. Jeg har en autoimmun sykdom som gjør at de hvite blodcellene angriper et befruktet egg, så sjekk opp om dere også har det, just in case. Jeg hadde også hcg støtte som sikkert har hjulpet på også. :)

Symptomer: Ca 5-6 dager etter innsett fikk jeg kraftige murringer i livmoren, det kjentes ut som om det var noe som virkelig jobbet der nede. Dette har vedvart men tatt av i styrke de siste dagene. Nå er det bare vanlig murring jeg har. Etterhvert kom også smertene i korsryggen og bekkenet, deretter kom kvalmen i bølger, men aldri noe spesielt ille slik at jeg måtte kaste opp. Har også vært veldig humørsyk til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer som gravid og lykke til som vordende mor! Jeg har forresten også kuttet ut koffein så det blir spennende om det har noen effekt på meg?!!

Kvalme og humørsvingninger er vel bare fryd nå som du er gravid...?

Skrevet

Takk skal du ha :)

Får krysse fingrene for at det går bra for deg.

Joda, kvalme og humørsvingninger er velkommen hos meg vettu ;)

Skrevet

Gratulerer!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...