Gå til innhold

Nattevåk ! Blir gal og utslitt snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 16 mnd har de siste nettene ( i 1 uke våknet vær natt, og av og til rett etter hun er lagt, og noen ganger rundt 1 om natta og da er hun våkne til 5-6 om morgenen! HVa skjer?! hun har nesten alle tenner, hun sover ikke for mye om dagen, hun har en lur på dagen på ca 1-2 timer. Hun fikk litt diaree når hun våknet nå ikveld igjen så nå ga jeg henne en paracet og lurer på om det er jeksler? kan de være jeksler som gjør at hun er våken hele natta? og må si det at vi er borte til besteforeldre til jul, så hun sover i reise seng, kan det være at hun ikke liker senga? tviler men...ihvertfall er det noen som har hatt det slik? kan noen fortelle meg hva dette er og hva jeg kan gjøre?

prøver å legge henne ned igjen ,som regel før pleide hun å sovne igjen, men nå reiser hun seg bare med en gang hele tiden. legger henne ned ca 40 iganger iløpet av en natt... slitsomt! og altfor lite søvn!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeksler kan visst være veldig vonde, og jeg vet at barnet til venninna mi sliter med det samme nå. Hun er 14 mnd. Har vært mye nattevåk de siste 3 ukene.

Har hun ikke fått dem, er det nok mest sannsynlig de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...