Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går hadde jeg blødninger. var på sjekk på sykehuset,tok ctg og ultralyd. alt sto bra til med babyen,så ble sendt hjem igjen...

noen som vet sånn ca om hvor lang tid det kan ta før ting setter i gang etter man har begynt med blødninger_????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke godt å si :) har hørt at fødsel kan starte med blødninger, men at det ikke behøver å gjøre det. Sikkert ikke noe fasitsvar...

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag, og hun registrerte små blødninger i urinprøva (har sett det selv også de siste dagene). Det er ikke mer enn at det blir rosa på papiret. Hun mente at det var variabelt hvor lenge det kunne være før fødsel, men at det er fort gjort at det sprekker blodkar når man modnes, altså når livmorhalsen trekker seg sammen og livmormunnen åpnes. Noen kan jo gå modne i lang tid, mens andre føder nesten umiddelbart.

Vet ikke noe mer selv, så går og føler litt på kroppen i disse dager. Håper inderlig lillegutt holder seg inne til avtalt dato over nyttår ;)

Skrevet

Min første fødsel startet med blødning. Fra første blødningstegn til overstått fødsel var vel ca 1 1/2 døgn....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...