Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 når jeg spiser borte så er det nesten aldri å godt som det jeg lager selv. Nå i jula skal vi spise borte nesten hver dag, og jeg klør jo nesten i fingrene etter å ta over på kjøkkenet siden maten da hadde smakt så mye bedre. *innbilsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Du er hjertelig velkommen til mitt kjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Heldiggris! Flink til å lage mat OG liker det, skulle ønske det var meg. Ikke ironi, faktisk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Hahaha hadde du vert gjest i mitt hus skulle du fått styringa over hele kjøkkenet mitt!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 Du er herved innvitert på venne/familie middagen 3 dag jul, i bytte mot at du tar over kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Trodde jeg skulle bli slaktet nå jeg, så signerte anonymt for første gang her inne:) Takk for invitasjoner, men jeg skal prøve å bare være gjest i jula:) Men et unntak må jeg gjøre; hjelpe svigermor med å få svoren sprø! Da kan jeg jo stå fram som den superkokken jeg er Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Del Skrevet 20. desember 2010 *Kom og bo hos meg!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #8 Del Skrevet 20. desember 2010 Du er hjertelig velkommen til å overta kjøkkenet her.. hilsen ei som ikke kan lage mat annet enn helt basic:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 20. desember 2010 #9 Del Skrevet 20. desember 2010 Dersom en av dere som ønsker meg i hus tilfeldigvis er frisør eller fysioterapeut kan vi sikkert få til en avtale:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #10 Del Skrevet 20. desember 2010 Ååååå. kom hjem til meg! Pleease! Eller lær meg å lage god mat. Jeg prøver og prøver. Men tror det er kronisk, jeg får det bare ikke til ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #11 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg kjente ei som hadde noe av den samme tiltroen til sine evner. Når hun hadde bakt noe var det så superflott, og hun delte ut. Men en gang jeg tok med noe til henne rynket hun nærmest på nesa. Hun har flyttet langt vekk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #12 Del Skrevet 20. desember 2010 Mitt ptoblem med min gode mat er at den er så innmari god at jeg ike klarer å slutte å spise. Og da legger jeg på meg. Derfor må jeg slanke meg heeele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #13 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja det var jo en relevant historie å komme med. For HI er helt sikkert helt lik hun dama du kjente... Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #14 Del Skrevet 20. desember 2010 Sånn har jeg/vi det også! Til og med på restaurant, smaker maten dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 20. desember 2010 #15 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er langt mellom de restaurantene som imponerer meg også 23.01. Godt vi er flere med stor tro på egne kokkekunster:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #16 Del Skrevet 20. desember 2010 heheh, akkurat som meg! Heldigvis er vi hos mine foreldre i julen og min far, verdens aller beste kokk har lært meg alt jeg kan! Derfor står jeg ikke i risk til å få dårlig mat denne uken iallefal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #17 Del Skrevet 20. desember 2010 Hehe, kjenner til det! Eller kanskje jeg ikke er så veldig flink, men kresen og lager dermed maten slik min kresne gane vil ha det. Svigermor er en katastrofe på kjøkkenet. Dessverre så tror hun at hun er Guds gave til smaksløker. Jeg nevner; overkokte poteter, overstekt kjøtt, evt stekt på utsiden, rått på innsiden. Opplevde en gang en lasagne som fremdeles hadde harde plater, enda osten var svartsvidd. Karbonader og klumpete brunsaus er en delikatesse. Likeså er rød gele til dessert. ALLTID rød gele til dessert! En gang lagde hun en lammefilet. Jeg elsker lammefilet. Kunne grått blod, hun hadde forvandlet det deilige kjøttet til en gammel støvel med krydder på. For ikke å glemme saltet! ALT, særlig grønnsaker, skal saltes ihjel. Vel, mannen og jeg har vært gift i 12 år. Hun tror fortsatt at jeg har en spiseforstyrrelse. Jeg elsker mat, men ikke hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå