Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 Mulig dette høres veldig overfaldisk ut men prøver forde... Har vært singel en stund, jeg og barnefar gikk fra hverandre pga store kommunikasjonsproblemer og følelser som dabbet av. Ellers var han en flott mann, fine verdier og kom fra en familie med god økonomi. Har blitt så kresen og tar meg selv i å tenke at jeg ikke vil gå ned i standard om man kan si det sånn. Er vokst opp i en familie med mye penger, har en del selv og vil gjerne finne en mann som har vokst opp i tilsvarende familie og miljø. Har datet ett par menn som ikke har samme bakgrunn og det har blitt problematisk, de har rett og slett blitt sjalu og selv sagt at de ikke strekker til. Før bare fnøs jeg av dette og tenkte at det ikke betø noe men har begynt og tenke og kommet frem til at det virkelig gjør det. Vil selsagt finne en mann som er bra på alle andre måter også. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 selvsagt skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, det er hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 Føler akkurat det samme som deg HI, men jeg har vært så heldig å finne mannen med ALT så det er mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Del Skrevet 21. desember 2010 Like barn leker best, men ifht økonomi, så er det å komme fra penger ikke så viktig. Viktigere er hvordan han håndterer sin økonomi i det daglige og har et likt syn på det. En som ikke "kommer fra penger" kan fint ha klart å skape seg en del verdier (om han er over 30 f.eks.) uten. Det betyr jo at han har vært flink. Et likt syn på økonomi er greit i tillegg til andre verdier og det skader ikke med ganske lik sosiokulturell bakgrunn heller. Andre ting som kan få betydning i hverdagen er om den ene er morgenfugl mens den andre vil ligge å dra seg osv. Vi har mange like interesser, det er også fint i et forhold, for da har man mange morsomme ting å gjøre i sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå