Micmac Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hei hei.. va rpå normal kontroll i dag for uke 36 og fikk påvist for lite fostervann skal inn på sykehuset på onsdag til enda mer kontroll. Men va skjer der?? va kan jeg forvente???
Oktobergutt2010:) Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Babyen er avhengig av fostervannet, og det vil si at om sykehuset syns du har for lite fostervann (som de garantert vil være helt sikre på siden du har ny time, altså er de litt usikre nå kanskje?) vil du mest sannsynlig få planlagt igangsetting. Siden du er 36 uker, vil ikke babyen din bli regnet som prematurt heller, dvs fra 37. uke men noen dager prematur er ikke alvorlig. Jeg skulle bli satt igang uke 36+5 fordi jeg lakk fostervann, og de var redde for at babyen hadde for lite. Siden jeg var så nærme 37 uker bestemte de seg for å bare kjøre på siden jeg tross alt var moden, og babyen var festet. Fikk en modningspille om morgenen, og gikk slik i to dager grunnet mange "naturlige" fødsler og ikke tid til å følge opp min igangsatte. Og natta før vi skulle sette dryppet for å starte riene begynte mine egne rier, og kun kort tid etter hadde jeg fått sønnen vår på brystet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå