Mamma til gutt og jente:) Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Er gravid i uke 24, og har en gutt på 2 år. Han er veldig mammadalt, og vil gjerne bli bært av meg endel. Prøver å begrense det jeg kan, men hender jeg må bære han opp trappen til 2. Etasje. Er dette dumt? synes det er vanskelig å vite hvor jeg skal sette grensen. Synes det er slitsomt å bære han opp trappen, og merker det litt i magen. Hva gjør dere gravide med flere barn fra før???
flypapir Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Bær i vei er det jeg har fått høre. Minstemann her er også straks to år (og mammadalt), og bæres litt rett som det er. Innimellom trenger også eldstejenta som snart blir 5år ett lite løft....
kokosyklus Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har ei på snart 3. Hun vil og helst bæres, men jeg setter meg heller ned på gulvet og tar henne på fanget. Jeg bærer henne ikke over lange avstande, men løfter henne litt innimellom. Prøver å begrense det, hun veier snart 17 kg:) hun har måttet lære seg at mamma ikke løfter like mye som før og går selv der jeg pleide å bære henne jeg tilbyr heller å leie henne:) Tror ikke jeg ville båret henne opp trappen nei.
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2010 Takk for svar:) får stramme inn littegrann på bæringen, det har han bare godt av uansett;) blir jo litt mindre mammatid når lillesøster kommer, greit å venne seg til det allerede nå. Lykke til damer!
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er gravid i uke 24 og har ei jente på 2 år fra før, og hun er LITT av en mammadalt ja! Min jordmor sa at det sansynligvis ikke var farlig å løfte litt, men foreslo å sette en liten trapp el lign. opp til stellebordet og til sengen hennes, slik at hun kan gjøre mest ,mulig selv:)
RockMyWorld Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Har ei på 3. Bærer henne "ved behov" som før.... Er i uke 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå