Gå til innhold

Jeg vet ikke hvilket parti jeg vil tilhøre!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har ser slik at jeg bare ser det negative i hvert parti!

Det eneste jeg vet, er at jeg vil aldri stemme FRP, grunnet privatisering av sykehus.

Hvordan kan en som har kraftig ADHD, sette seg inn i politikken? Jeg VIL tilhøre et parti. Jeg VIL gi min stemme, slik at Norge kan være et godt land å bo i.

Men greier virkelig ikke lese meg til kunnskap.

Hvordan sette seg inn i politikkens verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antakelg fra d Frp kaller "valgfrihet", som i realiteten betyr at staten skal fylle lommebøkene til private sykehuseiere i stedet for å bygge opp våre offentlige sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.frp.no/no/Vi_mener/

Frp setter fokus på eldreomsorg og på å få ned køene. Det offentlige tilbudet vil bestå og frp vil bidra til at det tilbudet blir bedre. For å gi de eldre en verdig alderdom og få ned køene er man faktisk til en viss grad nødt til å kjøpe tjenester av de private helseforetakene.

Er dere redde for å måtte betale for helsetjenester, eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ingen partier som står for alt jeg står for, men da må man bare finne ut om hva som er viktig og hva som er mindre viktig.

Jeg selv stemmer ap, men det er masse jeg er uenig i med de, f.eks innvandringspoltikken, men jeg kunne aldri stemt frp for jeg er enig med innvadringpolitikken deres når det er så masse annet som er meg imot med frp.

Skylde på at du ikke har greie på poltikk fordi du har ADHD, alltid skal disse ADHD-folkene skylde på det for alt. Få deg medisiner hvis det er så problematisk for deg med ADHD da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skylde på at du ikke har greie på poltikk fordi du har ADHD, alltid skal disse ADHD-folkene skylde på det for alt. Få deg medisiner hvis det er så problematisk for deg med ADHD da!!!!!"

- Knakende godt og velformulert agument du. Virkelig voksent.. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke greie på politikk, men har heller ikke ADHD, det er ikke derfor du ikke har greie på det, det er fordi du ikke har lest nok om det. Er vell ikke dysleksi du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det som om at ADHD`en var en forklaring på hvorfor hun ikke greier å sette seg inn i politikk, ikke en unnskyldning. Har man ADHD kan man ha store konsentrasjonsvansker, og da er det heller ikke så lett å sette seg inn i hva de forskjellige partiene står for.

Jeg har ikke ADHD (ei heller konsentrasjonsvansker) og jeg synes det er vanskelig å sette meg inn i partiprogrammene, og da kan jeg bare tenke meg hvordan det er for de med konsentrasjonsvansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Nettop, 2 små og en undulat:-)

Jeg har bestandig blitt tråkket på, når jeg har forklart folk at jeg har ADHD. De mener jeg ikke kan bruke det som en unnskyldning. Men det er jo ikke det jeg gjør heller! Prøver bare å forklare hvorfor det er vanskelig for meg!! Jeg har enorme konsentrasjonsvansker, så dere skal bare la være med å være spydige:-/

Ok, men da har jeg lest helt feil når det kommer til privatisering av sykehus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...