Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Er det noen som kan hjelpe meg meg teksten til "natta-sangen" som nissejenta synger? Barna vil så gjerne at jeg skal synge den for dem på kvelden..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Er det denne? nå er det natt i stall og i stue nå skal alle jent/gutt unger sove du kjære milde måne se ned på alle dem som ikke har et hjem og som ikke har nå seng må alle barn i verden få sove denne natt å må ingen av dem gråte å alle ha det godt åsså nynne melodien på hele sangen å avslutte med: god natt min skatt god natt
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 nei, det var var ikke månetoppen men amalies jul
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Denne da? nisser og griser og alle andre små skal være inne nå kose vårs i bingen og ingen skal ha noe vondt å tenke på takk for denne dagen takk for gode ord og det gode vi fikk i magen nå ønsker vi en god natt til alle på vår jord.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 nisser og griser og alle andre små skal være inne nå kose oss i bingen og ingen skal ha no' vondt å tenke på takk for denne dagen takk for gode ord og det gode vi fikk i magen nå ønsker vi en god natt til alle på vår jord. na, na na na na na na na na na na na na na na
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå