Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jeg sov ytterst lite i natt, og har hatt verdens mest stressende dag, men humøret er på topp! Jeg er endelig over i det magiske 3.trimesteret! Feiret med å stikke innom cubus og kjøpe det første rosa plagget jeg noen gang har kjøpt til mine egne barn. Etter fire gutter, har jeg fått endelig bekreftelse på at jenta ligger i magen denne gangen. Å, jeg har det så bra!!!! Måtte tiden gå fort nå!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 GRATULERE Mrs Gloomy! :-) Jeg er i uke 23 nå og gleeder meg også til jeg kommer over til 3 trimester... er jo så mye tryggere om fødselen plutselig skulle starte! Jeg vet ikke sikkert hva vi venter, men vi så ingen tut denne gangen så kanskje det blir ei jente her også! :-) Klem fra
enda en Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Hipp hurra ja! Jeg har også nettopp flytta inn her, herlig å endelig være i siste tri! Hvordan er formen? Her er det bekkenløsning og mye kynnere og småvondter, men jeg trives som gravid og er ved godt mot.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Velkommen og gratulerer:) Koselig å få en jente også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå