Gå til innhold

Er det noen andre som nylig har hatt en SA / MA som pröver igjen ??

Gullis :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.....

Jeg tror ikke du er den eneste som vil komme igang igjen..... jeg har vel en følelse av at de fleste er villige til å kommme igang så for det har roet seg..... jeg hadde en ma 20 okt. har hatt mens 2 ganger eller iallefall 1 skiklkelig gang..... jeg tester med el tester så jeg vet jeg har hatt en positiv sist ,mnd og venter nå i disse dager på el.... det hadde jo vært kjempe stas om vi kunne fått en gladnyhetet på det nye året!!!! Jeg er iallefall opptismistisk.....;-)

Men merker jo at jeg ble litt skuffet da mens kom her for 14 dager siden.... men kroppen skal jo ha tid til å lege seg så nå håper jeg bare virkelig at det kunne klaffet denne mnd ;-)

er det lenge siden din SA/MA... har du komt i syklus igjen????

Ja, det er nok som du sier , de fleste vil fort igang. Kjenner jeg blir litt frustrert inni på bli gravid, föler at jeg er i en annen situasjon. Trodde aldri d skulle skje meg. Har 3 barn fra för, ble fort gravid og alt gikk bra. Nå er jeg 39 og var forberedt på at det skulle ta tid, men fikk nesten ikke sluttet på ppillen för jeg ble gravid. Sluttet på pillen 1.nov og testet pos 6 des sånn ca. Så gikk det ikke mer enn en uke også begynte aborten. Fikk det endelig bekreftet nå på onsdag. Har bare hat småblödninger / spotting frem til idag. Nå fossblör jeg. Så syklusen er langt fra ígang :(. Aner jo ikke når det skjer heller. Kom ikke lenger ikke enn ca 300 i hcg så det kan jo kanskje gjöre at jeg kommer raskt igang igjen.

Ble du fort gravid da du hadde MA?

hei igjen....

Jeg ble gravid etter to mens etter at jeg fjernet spiralen så det var jo forrholdsvis raskt det da...... jeg har to fra før.... den første ble gravid på første forsøk og den andre gikk det ett halvt år så var det raskt igjen så jeg håper jo at det skal gå fort nå igjen.... jeg fikk påvist min MA da jeg var 12+5 og jeg gikk med hcg så lenge.... så i evigheter kunne jeg ikke vente på å få negativ test og så ikke før den er negativ så er det å vente på den positive testen.... ;-) men jeg fikk jo pille kur x2 og da jeg var på sjekk 2uker etter var det ikke komt ut...ny pillekur men ikke bra da heller så da endte det i utskraping,,,, fikk ikke negativ test før alt var ute og så jeg hadde nmesten 1 mnd med positiv test etter påvist MA

Det er så yfatteløig kjedelig når man opplever det... det er liksom alle planene man klarer å sette igang osv. men jeg har vel forstått at jo tidligere man mister jo raskerere er kroppen klar igjen og slipper man utskraping er det vel også mer sjangse for at det går fortere.....

masse lykke til blir spennende å høre..... tester du med el tester????

å jeg föler med deg! Du var kommet så langt ! Jeg var ikke mer enn i uke 6 så det er jo ikke noe i forhold!!! Selv om jeg hadde lav hcg har jeg fortsatt positiv test men det virker som alt kommer ut nå. Så da kan jeg begynne å "håpe " på neg test da:). Föles som en evighet til jeg skal ha EL,, kjenner at det tar på litt å blö så mye også! Men jeg er veldig glad for at jeg ikke trenger utskrapning osv.

Har jo ikke kommet i närheten av å kunne teste etter El, men jeg kommer nok til å gjöre det :), hvor er du i syklus nå?

Jeg oppdaget MA 19. okt, og er i gang igjen med prøving.

Regner med jeg har nettopp hatt eller har EL omtrent nå (fikk neg EL test midt i forrige uke, men regner med er rundt nå, har ikke testa flere ganger).

Håper jeg rakk å bli gravid, for ble rammet av den herlig spysjuken i natt, og da er det ikke så fristende for mannen min å gjøre meg gravid. Men rakk i allefall en runde i helga før jeg ble dårlig, så krysser fingra for at det holdt...! Og håper jeg blir fort frisk så jeg ikke går glipp av julesjansen...

Ellers regner jeg med ny EL ca i midten av januar igjen...

Annonse

Krysser fingrene for deg :)!! Da er det bare å begynne å kjenne etter symptomer :D. Det der er ganske morsomt for jeg hadde så mye symptomer helt til jeg gav opp og trodde jeg hadde fått mensen. Da jeg ikke hadde et eneste symptom var testen positiv! Men jeg er nok på'n igjen med symptomjakta og testing flere ganger om dagen når vi kommer så langt.

ja det er jo litt spesielt for når man står mitt oppi alt virker alt så håpløst ..... men jeg merker jo det at det er deiligt å være der med at vi er prøvere igjen..... jeg har jo hatt en EL etter utskrapingen..... og hadde egentlig forventet EL i går...;-( men jeg må vel kjøpe meg en flske med tålmodighet!!!!!!!!!!!

Lykke til jenter.... så håper vi et det nye året fører med seg noen gleder!!!!!!!!!

twi twi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...